-->

Selasa, 11 Ogos 2015

Tak sama :')





        tak sama.
        sekarang dengan dulu dah banyak berbeza.
        kenangan lama takkan aku lupa.
        walaupun sungguh.
        aku rindu saat dulu.
        saat semuanya masih disini.

        saat dibangku sekolah.
        saat dengan sahabat.
        saat diri masih duduk bawah ketiak mak bapak.
        sumpah aku rindu semuanya.

        sayangnya.
        semua bawa haluan masing-masing.
        ada matlamat nak digapai.
        ada harapan yg nak ditunai.
        taksemudah yg disangka.

        nanti-nanti,
        bila kau dah habis sekolah,
        kau akan faham apa yg aku rasa.
        kau akan tahu apa yang aku rindu.
        kau akan mengerti apa yg aku maksudkan.
        apa yang tak sama.

        jujur . aku sangat rindu.
        aku rinduu saat kau, kau, dan kau masih disini.
        sayang.
        masa tetap pada sifatnya.
        tak pernh berhenti.
        sedang manusia?
        masih datang dan pergi.


        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan